Moi paska maailma!

Tai siltä musta nyt ainakin tuntuu. Aloin kirjottaa tätä, ku mulle tuli tarve saada purettua päätäni jotenkin. Itse asiassa oon tehny tätä jo pitkään. Oon kirjotellu mun ajatuksia lappusille silloin tällöin mut luettuani ne, oon hävittäny kyseiset kirjotukset. Ehkä mun täytyy valottaa teille (lue itselleni), mitä on tapahtunu, että tähän pisteeseen on tultu.

Mie valmistuin lukiosta melko hyvin paperein 2011 syksyllä. Mulle oli täysin selvää, et haen lääkikseen seuraavana keväänä. Pieni ongelma oli, et intti alko heti tammikuussa 2012 ja oli vähän auki, et miten siellä pystyy lukee. Olin kuitenkin aika luottavainen, koska olin löysän syksyn vuoksi jo ehtiny klaarata ison pinon kemian, bilsan ja fyssan matskua.

Toinen ongelma oli mun silloinen tyttöystävä. Oltiin oltu yhdessä jo n. 5 vuotta, josta viimenen vuosi kihloissa. Flikkaa vähän arvelutti, miten intti aika tulee menemään kaukosuhteessa. Tosin kaukosuhde ei ollu meille uustilanne, koska oltiin oltu aiemminkin kaukosuhteessa opiskelujen takia.

No kevät vierähti aika nopeesti ja rehellisesti täytyy myöntää, että pääsykoe matskua ei tullu kevään aikana juuri selailtua ja pääsykoe meni vihkoon. No plan B oli alottaa hierojan opinnot, jotka kestäisivät vuoden verran ja ens keväänä uutta matoa koukkuun.

Keväällä sattui muitakin mun maailmaa järisyttäviä juttuja. Suurin osa mun inttilomista meni siihen, et kuskasin silloista tyttöystävää baareissa. Mua itteeni ei kauheena huvittanu juoda, koska olin entinen maajoukkueurheilija (by the way lopetin kyseisen temmeltämisen melko pitkältä tämän tyttöystävän takia), enkä ollut koskaan ottanut kuppia sen kummemin. Baarit olivat minusta tuolloin ahdistavia paikkoja.

No kuten joku kaukaa viisas olisi tuolloin jo nähnyt niin väistämätönhän siinä kävi: tyttöystävä petti mua toisen kans melko pian sen jälkeen ku pääsin intistä ja koulut alko. Auts! (Flikka muutti silloin toiselle paikkakunnalle, eikä enään asuttu yhdessä). Erikoista oli, miten hän jäi kiinni tapahtuneesta. Eräs kaverini sattui olemaan jostain kumman syystä tyttöystäväni opiskelupaikkakunnalla viihteellä ja näki, että jo baarissa oli ollut melko villiä touhua meneillään. Lisäksi hän näki illan päätteeksi, kuinka tyttöystäväni ja tämä mies marssivat yhdessä tyttöystäväni yksiöön. Tämä tapahtui viikolla.

Seuraavana viikonloppuna tyttöystävä tuli käymään luonani ja hain hänet juna-asemalta. Hän vaikutti mielestäni hyvin oudolta. En tiennyt tapahtumista tuolloin vielä mitään. Tivasin häneltä hetken, että mikä painaa mieltä ja sain lopuksi vastauksen, että hän oli mennyt suutelemaan toista miestä baarissa. No pienet raivarit minun taholta siihen paikkaan ja lopulta sovittiin asia. Ei se niin big deal ole, kelasin.

No otin tämän kuitenkin puheeksi kaverini kanssa, joka oli nähnyt tyttöystäväni läheisissä tunnelmissa sen miehen kanssa, ja hän kertoi minulle kaiken, mitä oli kuullut. Siinä vaiheessa tuntui kyllä pahalta.

Oikeastaan en halua kirjoittaa seuraavsta tapahtumista sen enempää...