Kun kuulin, että tyttis oli mennyt pettään mua toisen kans, olin aika romuna. En muista kyseisestä päivästä oikeen mitään ennen tilannetta ku kerroin tyttöystävälleni, mitä olin kuullut. Tyttis oli ollut töissä koko päivän ja mun piti mennä hakeen sitä töistä. Tunneskaala tais olla aika hurja vihan ja surun välillä. Tyttis hyppäs kyytiin ja alkoi kertoo, kuinka rankka päivä sillä oli ollu. Pari kilsaa ajeltiin kotia päin ja kuuntelin sen höpinää. Sit mun päässä vaan naksahti ja tein u-käännöksen. Lähdinki ajaan tyttiksen porukoiden luo. Tyttis ihmetteli, et mitä helvettiä tapahtuu.

Sit pysäytin auton tien reunaan ja sanoin tyttikselle, et haluaako se puhuu jostain. Näytti tosi hämmentyneeltä ja pudisteli vaan päätään. Sit mie sanoin, että "mä tiedän, anna tulla kaikki vaan". Näin sen naamasta, et se tajus mitä tiesin ja ja se hajos siihen paikkaan. Yritti änkyttää, et mitä muka tiedän. Tuumasin vaan, et kertois nyt kaiken. Näin sen naamasta ku se kelas, että kuinka paljon paljon mie mahdollisesti tiedän ja kuinka paljon se vois kertoo. Siinä vaiheessa tajusin, että kaikki oli totta, ehkä jopa pahemmin, mitä olin luullu.

Tyttis ei enään kestäny vaan se alko pillittää ihan kamalasti ja mie lähdin ajeleen sen porukoiden luo. Jonki aikaa tyttis nyyhkytteli siinä ennen ku tajus, minne oon ajelemassa. Se alko aneleen multa, et veisin sen ihan minne tahansa muualle ku sen vanhemmille. Pyysi mua viemään hänet mun/meidän kotiin. Oltiin joku pari sataa metriä sen porukoiden kotipihasta ku pysäytin auton. Mulla ei ollut sydäntä jättää sitä sinne eikä minnekää muualle.

Ajelin jonku aikaa määrätiedottomana, kunnes pysähdyin jonnekki tien laitaan. Sit tyttis alko kyseleen, et mistä olin saanut tietää (hän ei ollut edelleenkään myöntänyt yhtään mitään). Sanoin, että ei hänen tarvitse välittää siitä. Hän alkoi epäilemään, että olin lukenut hänen facebook viestit (tiesimme molempien salasanat s-posteihin, fb:hen jne.), joita en ollut lukenut (luin ne vasta myöhemmin ja sain järkyttyä uudelleen, tyhmä nainen). Sanoin lopulta, että kaverini oli nähnyt hänet baarissa. Tämän jälkeen hän kertoi seuraavanlaisen tarinan: Hän oli tavannut tämän Pekan (nimi muutettu) baarissa ja pusutellut tämän kanssa hieman. Tämän jälkeen Pekka oli lähtenyt saattamaan häntä kotiin ja ajautunut sisälle asti, missä he olivat hieman pusutelleet ja nukkuneet yön. Pekka oli poistunut aamulla. Ei muuta.

En tiennyt, mitä ajatella tästä tarnasta. Ajoimme kotiin, missä puhuimme suhteemme tulevaisuudesta ja pääsimme jonkinlaiseen kompromissiin, joka näin myöhemmin ajateltuna oli ihan älytön. Sovimme, että jättäisimme kihlasormukset pois ja olisimme jonkinlaisessa avoimessa suhteessa. Vastaavanlainen tapahtuma olisi sallittua mutta siis ilman seksiä. Pusuttelua ja öitä tuntemattoman kanssa ja tuollaista flirttailua. Ylipäätänsä sellaista elämää, missä saisi baarissa ollessaan vastata vastakkaisen sukupuolen kosiskeluun. Perustelin tämän älyttömyyden itselleni jotenkin seuraavasti: Aloimme seurustelemaan 14-vuotiaina, joten meillä ei ollut kokemusta tälläisesta, joten ajattelin, että tämä kiinnosti häntä luonnostaan. Itseäni tämä ei tosin kiinnostanut. Harrastimme myös sovintoseksiä.

Viikonloppu meni ohitse ja ajatukseni olivat ihan sekaisin. Niissä ei ollut minkäänlaista tolkkua.Tyttis lähti viikoksi opiskelipaikkakunnalleen. Päällimmäinen ajatus oli, että en halunnut menettää häntä, koska hän oli ihminen joka todella ymmärsi minua mutta, kuten myöhemmin huomasin, ei arvostanut. Viikon aikana tein, mitä ihminen tekee. Luin hänen fb viestit. Ihmettelin, kun hän ei ollut vaihtanut salasanaa. Kauhukseni sain todeta, että tyttis oli mennyt sänkyyn tämän Pekan kanssa, vaikka kertoi minulle vain nukkumisesta tämän kanssa. Murenin täysin.

En muista mitä loppuviikkona tapahtui mutta tiedän, että en käynyt koulussa, treeneissä tai missään. Olin vain himassa seonneeni pääkoppani kanssa. Tyttis tuli perjantaina takaisin ja hain hänet juna-asemalta. Kerroin hänelle, että tiedän hänen jutuistaan mutta en välitä. Sanoin, että annan kaiken anteeksi enkä puhu niistä enään koskaan jos hän ottaa sormuksen takaisin sormeen. Ei ottanut. Tulin petetyksi ja jätetyksi. Tyttis asui vielä vkl:n luonani ja lähti su takaisin kotiinsa, jolloin erosimme virallasesti. Sovimme, että en kerro kenellekään hänen seikkailuistaan ja kävin hänen porukoilla esittämässä myöhemmin, että erosimme sovussa (totta) ilman draamaa (vale).

Olin helvetin tyhmä muutenkin suhteemme loppuhetkillä ja eroprosessia. En vaatinut häneltä juuri mitään omaisuutta enkä asettanut minkäänlaisia vaatimuksia. Annoin hänen jopa säilyttää asunnossani hänen nimiin merkittyjä tavaroita kk kaupalla ennen kuin vaadin häntä hakemaan ne pois. Mutta paras teillä on vielä kuulematta.

Ostin hänen vanhan puhelimen eron jälkeen ja jostain syystä kun yritin aktivoida whatsappin niin puhelimeen ilmesyi exäni viestejä (tyhmä nainen). Sain viesteistä selville, että hänellä on klamydia. Lähetin hänelle viestin, että onko minulla mahdollista olla klamydiaa. Hän vastasi, ettei tiedä mutta sanoi, että paras käydä testeissä. Ette voi kuvitella sitä fiilistä. Ensiksi hän ei kertonut saaneensa klamydian. Toiseksi hän oli harrastunut suojaamatonta seksiä tuntemattoman kanssa (tyhmä nainen) ennen kuin harrasti minun kanssa. Hän siis periaatteessa yritti tartuttaa minut tahallaan (joojoo prossat on tosi pienet mutta silti). Moraalitonta

Kaiken tämän jälkeen minulle jäi epäselväksi, että kuinka kauan hän oli pettänyt minua. Oliko miehiä ollut useampia jne. En enään kestänyt tilannetta ja ajatuksiani joten aloin ryyppäämään. Ja tällä tatkoita, että aloin todella ryyppäämään!

Jatketaan myöhemmin, kun alkaa tekstikin olla niin...