Muistatko tähdet? Muistatko edes minua?
Olen täällä yhä ja ajattelen sinua!
Suon katseen tähdille noille,
maailman paino putoaa mun hartioille.
Toivon vaan, et jälleen tavataan
ja yhdessä vanhoja muistellaan.
Oltiin kavereita kasvettiin yhdessä.
Nyt kaikki on pois vain hetkessä.

Anteeksi, jos häiritsen, mutta oli pakko kirjoittaa. 
On liian kauan mennyt, jotta uskaltaisin soittaa.
Muistatko tähdet? Muistatko edes minua?
Olen täällä yhä ja ajattelen sinua!
Kirjoitan tätä, vaikkei ole syytä hyvää 
ehkä tuska lievittää mun haavaa syvää.
Minulla ei mene hyvin, kiitos kysymästä. 
Liian kauan olen ollut erossa ystävästä.
En tuu unohtaan suudelmaa sen katon alla.
Se on poltettu mieleeni hehkuvalla raudalla.
Vain me kaksi, tähdet ja kuu,
olis pitäny pois sulkee kaikki muu.
Harmi että sain olla sun kaa vähän aikaa. 
Sua ikuisesti tuun mä aina kaipaan!
Taivaan kirkkaat tähdet susta aina muistuttaa.
Nyt mä odotan vaan yötä, joka mut uneen vaivuttaa.

Muistatko tähdet? Muistatko edes minua?
Olen täällä yhä ja ajattelen sinua!
Suon katseen tähdille noille,
maailman paino putoaa mun hartioille.
Toivon vaan, et jälleen tavataan
ja yhdessä vanhoja muistellaan.
Oltiin kavereita kasvettiin yhdessä.
Nyt kaikki on pois vain hetkessä.

Sinua muistelen luon katseeni tähtiin. 
Tuhatmäärin me niitä niinä vuosina nähtiin.
Kasvosi piirtyy joka yö taivaalle. 
Susta ei kukaan yhtä paljon haikaile. 
Se oli silloin, ei enää. 
Olet poissa, et täällä tänään.
Mun rakkain ystävä sut mä menetin 
ja mä tiedän, ettet ikinä sä tule takaisin. 
Vaikka kuinka mä sitä toivoisin,
kelaisin taakseppäin aikaa, jos vaan voisin. 
Sut käsivarsillani takas kotiin mä toisin, 
ottaisin sut syliini mielin iloisin. 
Mut kauniit muistot silmieni ohitse vaan kiitää.
Elämäni enkeli nyt jossain toisaalla liitää.
Sun kauniit kasvosi mun muistoihin vain jää. 
En unohda sua koskaan turhaa edes yrittää.

Muistatko tähdet? Muistatko edes minua?
Olen täällä yhä ja ajattelen sinua!
Suon katseen tähdille noille,
maailman paino putoaa mun hartioille.
Toivon vaan, et jälleen tavataan
ja yhdessä vanhoja muistellaan.
Oltiin kavereita kasvettiin yhdessä.
Nyt kaikki on pois vain hetkessä.